Cum pot plasa o comandă?

Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comandă online sau puteți plasa comanda telefonic, apelând 0786 173 455  , 0786 173 456 de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 - 17.00 sau Sâmbată în intervalul orar 09.00 - 12.00.

Cum pot plăti?

Vă oferim, momentan, 4 modalități de plată:

  • Plată ramburs (la livrare) 

  • Transfer Bancar (SC  GHISE DESIGN  SRL, LOC.RECEA, STR. STADIONULUI NR. 8, JUD.MARAMURES, RO8778572, IBAN RO57INGB0000999907565109 , BANCA ING BANK, BAIA MARE) 

  • Plată online - Card VISA/MasterCard

  • Plată in rate

*Valabil doar pentru comenzile plasate online.

Cât costă Livrarea?

Livrarea este CONTRA COST în toate orașele din România , in functie de greutatea produselor , avem 2 praguri : 0-15 kg – 29 lei si 15-10000 kg – 89 lei. Livrăm și în alte localități, dar pot apărea costuri suplimentare de livrare. În cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire FanCourier, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari în valoare de 1.00 Ron*/km. 

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

În maxim 4 ore vă vom suna pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile de livrare.

  • Conform programului : de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 - 17.00 sau Sâmbată în intervalul orar 09.00 - 12.00

Cine îmi livrează comanda?

Livrarea este asigurată de către FanCourier. Avem mare încredere în serviciile profesioniste oferite de către cei de la FanCourier.

În cât timp se livrează produsele?

După ce avem confirmea comenzii dumneavoastră, livrarea durează 48/96 de ore, pentru comenzile plasate în timpul săptămânii și 96 de ore, pentru comenzile plasate în weekend.

*Aceste termene sunt valabile DOAR pentru produsele aflate in Stocul nostru.

Pentru produsele care apar în site, disponibile la furnizor, stoc furnizor, termenul de livrare vi se va comunica telefonic, în momentul confirmării comenzii.

 

Câte persoane îmi livrează comanda?

Pentru a menține costurile la un nivel cât mai agreabil, livrarea este efectuată de către o singură persoană. Pentru produsele cu greutate sau cu dimensiuni mari , trebuie să ajutați curierul la descărcarea comenzii.

 

Pot selecta intervalul orar pentru livrare?

În acest moment, puteți selecta intervalele orare de livrare, în câmpul de observații atașat comenzii sau puteți comunica, acest lucru, telefonic în timpul confirmării comenzii.

 

Ce se întâmplă dacă nu îmi plac produsele?

Puteți testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de produsele primite puteți să le returnati, DOAR în ambalajul original. Pentru a returna un produs trebuie să solicitați formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0786173455 sau 0786173456 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 17.00 sau prin e-mail la office@divahome.ro . 


Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data recepției produsului de către compania noastră, în contul bancar oferit de dumnevoastră în formularul de returnare.

Costul transportului pentru produsele ce se returneaza din terte motive de catre comparator , vanzatorului ( magazinului DivaHome.ro ) sunt suportate in intregime de catre comparator ( dumnevoastra ) . Coletele returnate cu costul de livrare la vanzator ( DivaHome.ro ) vor fi REFUZATE.

Rețineți: În perioada de încercare, păstrați produsele în ambalajul original.