1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

 

DivaHome – Societatea SC Ghise Design SRL, cu sediul social in loc, Recea str. Stadionului nr.8, Jud. Maramures, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J24/581/1996, cod fiscal RO8778572, capital social 150000 ron.

 

Vânzător – DivaHome

 

Site – www.divahome.ro și subdomeniile acestuia

 

Cumpărator - persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont pe Site și emite o Comandă.

 

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului, din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

 

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adauga Conținut pe Site (comentarii sau recenzii). Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

 

Client – persoană fizică/juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Ghise Design (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între Ghise Design și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

 

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

 

Comanda - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

 

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.

 

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

 

Contract - reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

 

Conținut

 

• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

 

• conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 

• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;

 

• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

 

• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

 

• date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Drepturi de proprietate intelectuală (DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

 

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/ Cumpărător vis-a-vis de un produs. Ratingul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.

 

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

 

Document – Termenii și Condițiile prezentate aici

 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

 

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vanzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Ghise Design, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

 

Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

 

2. GENERAL

 

Plasarea unei comenzi către S.C. Ghise Design S.R.L. reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile din prezentul Document.

 

Informațiile furnizate către S.C. Ghise Design S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. S.C Ghise Design S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încureajază spamul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.

 

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA (19%).

 

Discounturile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

 

Pentru achiziționarea produselor valoric de comanda de peste 500 lei, se poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoare.

 

În cazul Bunurilor care suferă modificări la cererea Cumpărătorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: lățime, lungime, înălțime etc.), nu se acceptă returnarea Bunurilor.

 

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă.

 

S.C. Ghise Design S.R.L. va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

 

Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresă de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plată).

 

Produsele comercializate prin intermediul www.divahome.ro sunt noi, comercializate în ambalaj propriu sau resigilate (în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat), iar în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție.

 

S.C. Ghise Design S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor, livrări refuzate.

 

S.C. Ghise Design S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului, în orice moment și fără nevoie de preaviz.

 

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și intereselor fiecăruia. În urma vizitării site-ului Ghise Design.ro, în browserul dvs. se stochează un cookie care ne aparține.

 

În timp ce navigați pe www.divahome.ro, cookie-uri de publicitate vor fi plasate în computerul dumneavoastră, astfel încât să putem înțelege de ce sunteți interesat. Partenerul nostru de publicitate de afișare, AdRoll / Retargheting.biz , ne permite în acest fel să vă prezentăm publicitate de retargetare pe alte site-uri bazate pe interacțiunea dvs. anterioară cu www.divahome.ro.

 

Produsele comercializate de www.divahome.ro se pot livra numai în baza unei comenzi online , telefonice sau prin email. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul: În Stoc, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, în acest fel epuizându-se stocul.

 

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

 

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.

 

Pentru motive justificate Ghise Design își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Ghise Design. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Ghise Design pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

 

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

 

Ghise Design poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Ghise Design are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

 

Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

 

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

După 3 (trei) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita un Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

 

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuată direct în magazinele fizice, pe www.divahome.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. Ghise Design S.R.L. își derulează operațiunile.

 

Comanda este alcătuită astfel:

 

Comanda (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;

 

Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul);

 

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

 

Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către S.C. Ghise Design S.R.L. sau un furnizor al acesteia.

 

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

 

5. COMANDA

 

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

 

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

 

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

 

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

 

- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

 

-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Ghise Design, în cazul plății online;

 

- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

 

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 de zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată dupa cum urmează:

 

-pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

 

-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/Card bancar-> prin virament bancar;

 

Unele dintre produse beneficiază de anumite discounturi/bonusuri în momentul în care sunt achiziționate în cadrul aceleași comenzi împreună cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea și în confirmarea de comandă, primită de către client și se distribuie valoric pe cosul de produse inclus în promoție.

 

Promoția este valabilă doar dacă clientul păstrează comanda cu pachetul de produse alese inițial. Dacă renunță la unul dintre produsele din pachet, promoția nu se mai păstrează și reducerea aplicată se anulează. Produsul pentru care clientul își păstrează opțiunea de comandă revine pe prețul integral, urmând ca acesta să fie prețul achitat în momentul onorării comenzii.

 

Dacă un client dorește să returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obținerea unui bonus suplimentar, în momentul achiziției, prin introducerea lui în comandă, în asociere cu alte produse se va supune următoarelor reguli de returnare a banilor:

 

5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare sau intrerii produsului in stocul nostru, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

 

5.2 Pentru că produsul făcea parte dintr-o promoție, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite în comanda inițială se anulează. Prețurile produselor păstrate de către client revin la valoarea de dinaintea aplicării discountului, discount obținut prin asocierea în comandă cu produsul care urmează a fi returnat. Suma care urmează a fi înapoiată clientului este egală cu diferența dintre valoarea achitată de către client și prețul inițial al produselor păstrate (fără reducerea aplicată pentru cumul de produse).

 

5.3 Dacă un client a achitat cu cardul în rate, suma care urmează a fi înapoiată respectă condițiile de la punctul 5.2, iar returnarea banilor se va face exclusiv în contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata în rate.

Returnarea contravalorii partiale ( prin returnare partiala / reducere ) sau returnarea contravalorii totale ( prin returnarea totala / returul produsului ) reprezinta incetarea tuturor drepturilor contractuale intre compania SC GHISE DESIGN SRL si client ( dumneavoastra ).

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

 

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștintă acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

 

6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

 

Conținutul site-ului www.divahome.ro, astfel cum este definit în preambul - texte, imagini, grafică web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele ce fac obiectul comunicărilor prin e-mail - aparține S.C. Ghise Design S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială.

 

Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Ghise Design, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Ghise Design asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Ghise Design.

 

Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

 

Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Ghise Design și/sau al angajatului/prepusului Ghise Design care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

 

Ghise Design” este marca înregistrată OSIM sub numărul M 2015 03163 din 08/05/2015, titular fiind S.C. Ghise Design S.R.L.

 

Utilizarea sau reproducerea oricăror elemente din cele enumerate mai sus, fără acordul scris prealabil al S.C. Ghise Design S.R.L., se pedepsește conform legilor în vigoare.

 

Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site www.divahome.ro.ro, cu excepția deținătorului sau legal - S.C. Ghise Design S.R.L., fără acordul prealabil al S.C. Ghise Design S.R.L., dă dreptul unilateral și neechivoc ca S.C. Ghise Design S.R.L. să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa insțantelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.

 

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl insotește, în cazul în care acesta exista.

 

S.C. Ghise Design S.R.L. respectă dreptul la proprietatea intelectuală a terților, în cazul în care considerați că site-ul www.divahome.ro conține informații ce încalcă vreun drept apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@divahome.ro

 

7. POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI PE WWW.DIVAHOME.RO

 

Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicațiile tipice reprezintă reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile Ghise Design pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: preferințele în materie de confidențialitate online și istoric coșul de cumpărături. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ajută la înțelegerea modalității în care un utilizator beneficiază de www.divahome.ro, permițând îmbunătățirea structurii și conținutului, dar excluzând indentificarea personală a utilizatorului.

 

Ghise Design folosește două tipuri de Cookie-uri: per sesiune și fixe (fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației/browser-ului web). Fișierele fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă în parametrii Cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzând fără limitări utilizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidențialitate respective.

 

O vizită pe www.DivaHome.ro poate plasa: Cookie-uri de performanță a site-ului, Cookie-uri de analiză a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de înregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

 

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalități pentru utilizator și sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când sunt trimise Cookie-uri către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalități ale www.Ghise Design.ro. Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorită flexibilității lor și a faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri și cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai răspândite și utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo și altele.

 

Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor:

 

Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.

 

Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor.

 

Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).

 

Măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex.: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile derulează aceste analize a utilizării lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.

 

Securitate și probleme legate de confidențialitate

 

Cookie-urile NU sunt viruși și folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu pot auto-rula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși. Întrucât cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative, deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte site-uri, fiind folosite ca o formă de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marchează cookie-urile în mod constant pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

 

În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protecția identității este foarte valoroasă și reprezintă dreptul fiecărui utilizator de internet, este indicat să se știe ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru că prin intermediul lor se transmit în mod constant, în ambele sensuri informații între browser și website, dacă un atacator sau persoană neautorizată intervine în parcursul de transmitere a datelor, informațiile conținute de cookie pot fi interceptate. Deși foarte rar, acest lucru se poate întâmpla dacă browserul se conectează la server folosind o rețea necriptată (ex: o rețea WiFi nesecurizată). Alte atacuri bazate pe cookie implică setări greșite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul să aleagă metoda cea mai potrivita de protecție a informațiilor personale și să:

 

Particularizeze setările browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil al securității utilizării cookie-urilor.

 

Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și al datelor personale de acces.

 

Ia în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

 

Instaleze și să actualizeze constant aplicații antispyware.

 

Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedică browserul de la accesarea website-urilor care ar putea să exploateze vulnerabilitatile browserului sau să descarce software periculos. Se recomandă actualizarea programelor de navigare în mod constant, pentru că multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizează exploatând punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browserului.

 

Clientul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

Pentru aceasta Clientul sau Cumpărătorul se va adresa la Ghise Design, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea dată.

 

Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Cumpărătorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat inițial pentru a reflecta orice modificare survenită, în cazul în care aceasta există.

 

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești și străine sub siglele VISA și MasterCard cu condiția ca băncile emitente să le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plăți efectuate prin carduri de credit pentru plăți în rate așa cum sunt enumerate pe pagina cu informații despre plăți. Alte metode de plată sunt transferul bancar sau plata la livrare.

 

Ghise Design nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.

 

Politica de confidențialitate Ghise Design se referă doar la datele furnizate voluntar de către Client sau Cumpărător, exclusiv pe site. Ghise Design nu răspunde pentru politica de confidențialitate practicată de către oricare alt terț la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara site-ului.

 

Ghise Design se obligă ca datele colectate ale Clientului/Cumpărătorului să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Cumpărătorului/Clientului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.

 

Excepție de la prevederile menționate anterior va face situația în care transferul/accesarea/vizualizarea/etc. este cerută de către organele abilitate în cazurile prevăzute de reglementările în vigoare la data producerii evenimentului.

 

Ghise Design garantează că datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai până la soluționarea problemei comunicate de acesta, după care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

 

Ghise Design nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este găzduită baza de date care conține aceste date.

 

8. PUBLICITATE

 

Newsletterele Ghise Design sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati și agreați de Ghise Design. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.

 

În momentul în care, Clientul își crează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Ghise Design în acest sens.

 

Renunțarea la primirea Newsletterelor de către Client sau Cumpărător se poate face în orice moment folosind legătura special destinată din cadrul oricăror Newslettere sau apelând numărul de telefon 0786 173 455.

 

Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

9. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI S.C. GHISE DESIGN S.R.L.

 

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile cumpărătorului;

 

Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără un anunț prealabil. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerență a structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor au, de asemenea, caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produs.

 

Comunicarea cu magazinul se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

 

S.C. Ghise Design S.R.L. poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

10. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

 

Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscal, în cazul livrărilor efectuate de personalul Ghise Design S.R.L).

 

Clientul are obligația ca la primirea produsului să verifice ca ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi sau lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă .

 

11. LIVRAREA BUNURILOR

 

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat către Cumpărător sau în showroom-urile Ghise Design, conform opțiunii Clientului.

 

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

 

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

  

 

12. ACCEPTAREA

 

Acceptarea va fi făcută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt în conformitate cu specificațiile tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de S.C. Ghise Design S.R.L., prin intermediul site-ului www.DivaHome.ro , Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de e-mail office@divahome.ro orice defecțiune sau lipsă a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acesta are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul FanCourier/DPD starea coletului în momentul livrării.

 

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs.

 

13. GARANȚIA PRODUSELOR

 

Toate produsele comercializate pe site-ul www.divahome.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.

 

Toate produsele vândute și livrate sunt însoțite de certificatul de garanție emis direct de S.C. Ghise Design S.R.L. Certificatul de garanție conține instruncțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.

 

Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii, pe adresa office@divahome.ro.

 

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție / factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanță, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

 

Garanția Bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de S.C. Ghise Design S.R.L., se soluționează la sediul societății din loc. Recea, Str. Stadionului, nr.8, jud. Maramureș.

 

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008.

 

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

 

- asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

 

- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

 

- tăierea sau zgârierea materialelor;

 

- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

 

- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

 

- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1 m) în afara mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;

 

- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);

 

- deshidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);

 

- udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);

 

- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);

- modificarea / vopsirea / ajustarea produselor fata de starea pruduslui vandut , duce la pierderea garantiei;

 

- rularea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

 

- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

 

PERIOADA DE GARANTIE ESTE DE 24 DE LUNI DE LA DATA CUMPARARII PRODUSELOR PENTRU PERSOANELE FIZICE SI 12 LUNI PENTRU PERSOANELE JURIDICE !

NU se acorda garantie pentru:

-Defectele cauzate de utilizarea defectuasa

-Produsele care sunt montate intr-un mod defectuos

-Produsele la care s-a oferit deja o reducere

-Produsele care nu sunt insosite de factura si/sau bon fisal

-Pierderea sau deteriorarea certificatului de garantie

Soluționarea garanției se face in cel mai scurt timp posibil , in functie de disponibilitatea produsului / piesei / accesoriului la furnizor. Daca termenul este prea mare pentru client oferim contravaloarea elementului deteriorate pentru a solutiona reclamatia/garantia in cel mai scurt timp.

 

14. POLITICA DE RETURNARE

 

Conform legislației din România puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.divahome.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

 

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

 

RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLI

 

Clientul trebuie sa acceseze link-ul: https://retur.divahome.ro/ unde va complete toate informatiile necesare returului.

 

Costul de retur este suportat de catre CUMPARATOR , conform legislatiei in vigoare .

 

Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.divahome.ro. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

 

Datorită greutății mari a produselor - fotoliile, canapelele și colțarele, nu vor fi preluate de către agenţii FanCourier, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei mandatate de Ghise Design pentru preluarea şi transportul produselor.

 

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

 

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

 

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

 

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

 

 In situatia in care clientul doreste sa anuleze comanda pentru care a platit avans AVANSUL SE PIERDE IN TOTALITATE SI NU SE VA RETURNA CLIENTULUI.

Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

Se accepta o abatere de 14 zile fata de termenul estimat initial. Aceasta nu implica retragerea din contract sau anularea acestuia.

Pentru intarzieri de livrare mai mari de 14 zile, Clientul/ Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara penalizari si fara a-i fi imputate despagubiri. Rambursarea avansului se va face in maximum 10 zile de la notificarea retragerii in contul din care a fost facut transferul initial.

Fata de politica de retur, asa cum este ea prezentata in Site , retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile stipulate atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.

Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele mai sus mentionate se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.

 

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

 

•        Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.

 

•        Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.

 

•        Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un angajat montator mobilier , din cadrul companiei SC GHISE DESIGN SRL si transmisa clientului.

 

•        Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

 

 

 

Atentie !!

 

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Sc Ghise Design SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

 

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

 

Costul transportului pentru intrarea in service sau constatarea defetiuni produsului este suportata de catre comparator . Daca produsul se dovedeste cu o defectiune din fabricare , costul transportului retur ( furnizor – client ) este suportat de catre furnizor , in schimb pentru o defectiune survenita in urma exploatarii necorespunzatoare , costul transportului cade in sarcina clientului.  Costul de transportul variaza de la comanda / produs in functie de marimea si greutatea coletelor expediate.

DivaHome nu restrictioneaza modul de expediere , cat si compania aleasa de catre client pentru expedierea / returul / intrarea in service a produselor . Este la libera alegere a clientului prin ce cale si companie doreste sa expedieze produsele catre DIVAHOME. Aceste costuri sunt suportate de catre client in cazul in care produsul nu are defectiune sau intra in service si de catre furnizor (DivaHome) in cazul in care acestea ajung deteriorare la client.

 

 

ATENTIE !!

Termenul de livrare este comunicat telefonic la momentul plasarii comenzi. Termenul este comunicat in functie de stocul propriu sau al furnizorului. Termenul scris la fiecare produs in parte , este termenul de intrare in stocul furnizorului al acelui produs. Exista posibilitatea ca unele produse sa intarzie sau sa nu ajunga la termenul stabilit telefonic , din probele vamale , logistica sau epidemii existente .

 

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data intrarii produslui in stocul nostru, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.

 

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.divahome.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, în formularului de retur, va complete in spatial “schimbare produs “. Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.

 

În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul sc Ghise Design srl din loc. Recea, jud. Maramureș, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 20 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.

 

VERIFICAREA PRODUSELOR

 

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții FanCourier/DPD, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificațiilor făcute în punctul 13.

 

 

Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur:

 

Returnarea Saltelelor, Supra Saltelelor, Pernelor și Huselor de Protecție

 

Atenţie: În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

 

În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, se poate alege varianta de inlocuire a produsului deteriorate cu altul nou s-au restituirea contravalorii in termen de maxim 14 zile, din momentul intrarii in stocul nostru.

 

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

 

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

 

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.

 

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14, alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

 

RECOMANDĂRI DE AMBALARE

 

Pentru a proteja produsul pe durata transportului vă recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

 

AMBALAREA SALTELELOR

 

Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de nylon cu grosime de minim 0,18 mm. Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului. Pentru produsele a căror greutate depășește 40 kg, este recomandat folosirea unui sac textil (ca și cel în care v-a fost expediat produsul) ale cărui capete sa fie cusute pentru a proteja produsul împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

 

AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER

 

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

 

AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT

 

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

 

AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI

 

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

 

AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR

 

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

 

15. FORȚA MAJORĂ

 

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

 

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

16. LEGEA APLICABILĂ

 

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Ghise Design și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Baia Mare.

 

17. CONCILIERE

 

În cazul în care aveți probleme legate de o comandă, care nu pot fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu domnul Ghișe Mădălin, la adresa: office@divahome.ro

 

 

 

 

Product added to wishlist